CILJI PREDŠOLSKE VZGOJE
• Razvijanje otrokove samostojnosti, ustvarjalnosti in odgovornosti;
• razvijanje sposobnosti razumevanja in sprejemanja sebe in drugih;
• razvijanje sposobnosti za dogovarjanje, upoštevanje različnosti in sodelovanja v skupinah;
• razvijanje sposobnosti prepoznavanja čustev in spodbujanje čustvenega doživljanja in izražanja;
• razvijanje samostojnosti pri higienskih navadah in pri skrbi za zdravje;
• negovanje radovednosti, raziskovalnega duha, domišljije, intuicije in razvijanje neodvisnega mišljenja;
• spodbujanje jezikovnega razvoja, poslušanje, razumevanje in doživljanje jezika;
• spodbujanje umetniškega doživljanja in izražanja;
• spodbujanje gibalnih spretnosti in sposobnosti;
• posredovanje znanj različnih področij znanosti in tem iz vsakdanjega življenja;
• spoznavanje ožjega in širšega kulturnega okolja.
NAČELA URESNIČEVANJA CILJEV
- Načelo zagotavljanja otrokove vključenosti in možnosti za učenje na različnih področjih dejavnosti;
- Načelo spodbujanja komunikacije, različnih načinov izražanja ter govorno- jezikovnega razvoja;
- Načelo zagotavljanja enakih možnosti, prepoznavanja in upoštevanja različnosti med otroki in družinami, inkluzije in medkulturnosti;
- Načelo sistematičnega vzgajanja za temeljne družbene norme in vrednote;
- Načelo odprtosti Kurikuluma, avtonomnosti in strokovne odgovornosti;
- Načelo uravnoteženosti in usklajenosti ter možnosti izbire;
- Načelo strokovne utemeljenosti Kurikuluma;
- Načelo razvojno- procesnega pristopa;
- Načelo horizontalne in vertikalne povezanosti;
- Načelo sodelovanja s starši;
- Načelo sodelovanja z okoljem;
- Načelo timskega pristopa;
- Načelo trajnostnega razvoja;
- Načelo nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja;
(vir: Kurikulum za vrtce)