CILJI PREDŠOLSKE VZGOJE
•    Razvijanje otrokove samostojnosti, ustvarjalnosti in odgovornosti;
•    razvijanje sposobnosti razumevanja in sprejemanja sebe in drugih;
•    razvijanje sposobnosti za dogovarjanje, upoštevanje različnosti in sodelovanja v skupinah;
•    razvijanje sposobnosti prepoznavanja čustev in spodbujanje čustvenega doživljanja in izražanja;
•    razvijanje samostojnosti pri higienskih navadah in pri skrbi za zdravje;
•    negovanje radovednosti, raziskovalnega duha, domišljije, intuicije in razvijanje neodvisnega mišljenja;
•    spodbujanje jezikovnega razvoja, poslušanje, razumevanje in doživljanje jezika;
•    spodbujanje umetniškega doživljanja in izražanja;
•    spodbujanje gibalnih spretnosti in sposobnosti;
•    posredovanje znanj različnih področij znanosti in tem iz vsakdanjega življenja;
•    spoznavanje ožjega in širšega kulturnega okolja.

NAČELA URESNIČEVANJA CILJEV

  • Načelo zagotavljanja otrokove vključenosti in možnosti za učenje na različnih področjih dejavnosti;
  • Načelo spodbujanja komunikacije, različnih načinov izražanja ter govorno- jezikovnega razvoja;
  • Načelo zagotavljanja enakih možnosti, prepoznavanja in upoštevanja različnosti med otroki in družinami, inkluzije in medkulturnosti;
  • Načelo sistematičnega vzgajanja za temeljne družbene norme in vrednote;
  • Načelo odprtosti Kurikuluma, avtonomnosti in strokovne odgovornosti;
  • Načelo uravnoteženosti in usklajenosti ter možnosti izbire;
  • Načelo strokovne utemeljenosti Kurikuluma;
  • Načelo razvojno- procesnega pristopa;
  • Načelo horizontalne in vertikalne povezanosti;
  • Načelo sodelovanja s starši;
  • Načelo sodelovanja z okoljem;
  • Načelo timskega pristopa;
  • Načelo trajnostnega razvoja;
  • Načelo nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja;

(vir: Kurikulum za vrtce)

Obiskovalci

Na strani je 1658977 gostov in ni članov .