CŠOD BURJA - Projekt MORJE, ALI TE POZNAM…
1.DAN
Učenci in učenke 9.razreda so se 3.1.2017 odpravili v CŠOD Burja, v Sečo. Po prihodu so se namestili v bungalove in se seznanili s potekom projektnega dela. Razdelili so se v tri projektne skupine, glede na načrtovane aktivnosti. V prvi skupini so svoje aktivnosti načrtovali Timijan, Lana in Suna na temo Zaščitena območja ob morju. V drugi skupini so Urban, Samo, Alojz, Jan in Tomaž izbrali tematiko Razdalje, v tretji skupini pa so Lara, Klara in Melisa načrtovale dejavnosti z naslovom Skozi fotografski objektiv. Po večerji je sledil družabni spoznavni večer skupaj z učenci OŠ Fokovci.
2.DAN
Po zajtrku so se učenci odpravili na terensko delo v različnih skupinah. Prva skupina je spoznavala Krajinski park Strunjan, si ogledala Strunjanske soline z muzejem ter raziskovala življenje ob Strunjanskem klifu. Druga skupina se je z vodjema odpravila do morja in s kanujem raziskovala Sečoveljski zaliv s solinami. Obiskali so muzej in si ogledali soline z razgledne ploščadi. V tretji skupini so se s kolesi odpravili na spoznavanje območja Strunjana in Pirana. V popoldanskem času so učenci z aktivnim raziskovanjem začeli s pripravo projektnega poročila. Po večerji so sledile športne aktivnosti.
3. DAN
Ta dan se je kot včerajšnji začel z bujenjem, pospravljanjem sob in zajtrkom. Po zajtrku so se že ustaljene skupine odpravile vsaka na svojo pot. 1. in 3. skupina sta se skupaj peš odpravili v Sečoveljske soline, kjer sta obiskali muzej, si ogledali soline in jih tudi fotografirali. 2. skupina se je s kolesi odpravila v Izolo po kolesarski poti imenovani Pot prijateljstva in zdravja, ki je nekoč kot železnica povezovala mesti Trst in Poreč, zato se je je prijelo tudi domače ime Parencana. Danes smo prvič zares občutili burjo, ki je neutrudno pihala in nas prepihala.
4. DAN
Po zajtrku so se vse tri projektne skupine po različnih poteh odpravile na pohod do Pirana. Prva skupina je najprej spoznavala Jezeri v Fiesi, se nato podala na pohod sam s seboj ob obali do Pirana. V Piranu si je skupaj s tretjo skupino ogledala akvarij. Druga skupina se je ob uporabi zemljevida orientirala po Piranu in spoznavala pomembne zgradbe. Tretja pa skozi fotografski objektiv iskala morske in obmorske motive. Po prihodu v CŠOD, so skupine dokončale poročila in se pripravile na poročanje. Poročanje je potekalo v učilnici po skupinah. Učenci so po skupinah pripravili poročila z uporabo IKT in se predstavili drugim skupinam. Bili so zelo prizadevni. Sledilo je pospravljanje sob, pakiranje in po zadnji večerji vožnja proti Cankovi, kamor smo se vrnili v poznih večernih urah.